Artikelen
Bereikbaarheid
Kantoor | Administratie
Het kantoor aan de Kempenlandstraat is iedere werkdag van 07.30u – 18.00u bereikbaar. Wij zijn het best bereikbaar tussen 09.00u - 11.00u en 13.30u - 14.30u. Het kan voorkomen dat u doorverbonden wordt met een antwoordapparaat. Ingesproken boodschappen worden zo spoedig mogelijk verwerkt of wij nemen indien gewenst contact met u op. Voor het aan en afmelden van een dag, contractwijzigingen en vragen over facturen adviseren wij email te gebruiken. Wij streven ernaar de mail zo snel mogelijk te behandelen en u krijgt altijd een bevestiging of antwoord zodat u weet dat wij het gezien en verwerkt hebben. Voor meer persoonlijke vragen is het gebruik van telefoon of een afspraak op ons kantoor natuurlijk altijd mogelijk.
Administratie Kindercentrum 't Kasteeltje
Kempenlandstraat 1 | |
5262GK VUGHT | |
Telefoon | 073-6841160 |
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. | |
Website | www.t-kasteeltje.nl |
K.v.K.-nummer | 17200876 |
Bankrek.nummer | NL48 RABO 0118185543 |
Voor het contact per mail vragen wij u het juiste mailadres te gebruiken. Zo komt het bericht direct bij de mensen die u verder kunnen helpen.
Kinderdagopvang | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. |
Buitenschoolse Opvang | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. |
Tussenschoolse Opvang | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. |
Algemeen | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. |
Locaties
De verschillende locaties zijn onder openingstijden telefonisch bereikbaar op het aangegeven nummer (zie "Locaties"). U kunt telefonisch contact opnemen met de locaties voor:
- vragen / mededelingen over ziekte.
- als u verwacht wat later te zijn in verband met oponthoud onderweg.
- als iemand anders dan u zelf uw kind op komt halen.
- andere zaken die direct verband houden met de opvang van uw kind voor de betreffende dag dat u belt.
U belt of mailt altijd met de Administratie voor:
- Aanvragen extra uren
- Aanvragen ruildagen
- Afmelden van dagen / ziekmelding van uw kind.
- vragen in het algemeen over Kindercentrum ’t Kasteeltje.
- vragen over automatische incasso / betalingen
- aanvragen extra jaaroverzichten (automatisch ontvangt u 1 gratis exemplaar, voor extra exemplaren wordt €7,50 administratiekosten gerekend.)
- doorgeven van wijzigingen in adresgegevens / rekeningnummers.
- doorgeven van structurele wijzigingen in dagen waarop u opvang wilt (contracten).
- aanvraag van nieuwe contracten.
Indien mogelijk vragen wij u voor zaken die via de Administratie verlopen email te gebruiken, voor ons is de vraag dan schriftelijk vastgelegd en ook u ontvangt schriftelijk antwoord via de email.