Wijzigingen & Administratie

Goede opvang begint in onze ogen met een goede communicatie. We willen de communicatielijnen daarin graag zo kort mogelijk houden en dat u zo snel mogelijk contact heeft met de juiste persoon. Zo gaat het snel & gemakkelijk en weet u dat de informatie op tijd bij de juiste personen bekend is. Andersom is het van belang dat we uw juiste telefoonnummer, noodtelefoonnumers en emailadressen hebben. Je weet maar nooit wanneer het nodig kan zijn om snel contact met u te hebben over uw kind. Hieronder leest u hoe en waarmee u ons kunt bereiken.

U neemt contact op met de locatie zelf voor:

  • vragen / mededelingen over ziekte.
  • ziekmelding van uw kind.
  • als u verwacht wat later te zijn in verband met oponthoud onderweg.
  • als iemand anders dan u zelf uw kind op komt halen.
  • andere zaken die direct verband houden met de opvang van uw kind voor de betreffende dag dat u belt.

U vindt de telefoonnummers bij het LRK & telefoon op deze website.

U neemt contact op met de administratie voor:

  • doorgeven van wijzigingen in uw gegevens (telefoonnummers / emailadressen etc)
  • doorgeven van (structurele) wijzigingen in dagen waarop u opvang wilt (contracten).
  • vragen over automatische incasso / betalingen
  • aanvragen van extra jaaroverzichten.
  • aanvraag van nieuwe contracten. 
  • hulp bij het aanvragen van uw kinderopvangtoeslag.
  • adviezen over de juiste contractvorm die bij u past.
  • alle overige vragen over de kinderopvang...

U kunt contact opnemen met de betreffende administratie:

Tussenschoolse Opvang  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Buitenschoolse Opvang   Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 
Kinderdagopvang            Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

of bellen met ons kantoor: 073-6841160